fredag, juni 08, 2007

En liten luden apa...

..ja.. så kan det ju bara inte få vara... skall till sol o värme..visa upp den dolda sexpacken och broilerbringan på Kretas sydkust, juh.... problemet är bara att jag ser ut som en lite hårig köttbulle (tänk en svensk Tito från TV-serien HJÄLP!)

Fullt påställ med Philips boodygroomer är ett förstahandsalternativ. Andra metoder finns HÄR. Föll för Veet på tub som en sommarboost. Jag är en mjuk man som ogärna sätter klister på kroppen och rycker upp saker med rötterna. Har tejpat titsen med häftplåster inför längre löptävlingar och gråtit i duschen efteråt.

Veet är skit... fick kommendera in yngsta dottern att badda min rygg och packa in mig. Där stod jag i badrummet som ett fån i 4 minuter och hann tänka massor innan det var dags "att skölja av Veet". (så bra o smidigt det lät). Min vita frottéhandduk var en skugga av sin fräschör och såg grovköksaktig ut. Får nog bli några vaxplåster trots allt... håller dessutom mitt piggsvinsutseende på avstånd i 4 veckor... jo...så får det bli.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine