måndag, november 13, 2006

Åter i selen

Rättning i ledet - strama upp manchetterna...nu åker vi in i kontorslandskapet igen.

2 kg fetare, något brunare och med en extenderad kroppsekvator sitter jag åter och gonar mig på dutt-jobbet...

Fyndade Asics-skor och DVD-spelare igår medan nutan - S - låg i tillfällig mag-coma hemma i lägenheten.

Tyska MediaMarkt... ??? va... va... vad är meningen? Autobahns och knödel...räcker inte det?

Butikschefen "Donald D" log glatt mot mig och in i det mest bombastiska tempel jag vart i... och då kom jag nyss hem från Bangkok.

Fick faktiskt början till en panikångestattack där inne mellan plattskärmar och hemmabiosystäääm. Shit.

SIBA var däremot som ett retreat för stillhet o kontemplation...

Nu... dags att producera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine