fredag, november 24, 2006

Platt fall...

Jag gjorde det - föll som ett korthus för den här TV:n.


Så nu är det som det är... med platt-TV föjer behovet av en schysst ljudanläggning... och en digitalbox... samt en ny TV-soffa.

New winds blows in my low-life-penthouse....
Ack... min andlighet går förlorad i ett hav av eletonisk dynga som jag egentligen INTE behöver... men ändå vill ha.
Min fablesse för tekinska nymodigheter är total...om än inte extremskruvad. Ligger lite i bakvattnet för det mesta... men köpte CD 1986... för 1995:- (3467:- i dagens pengar) för det får jag 6-7 DVD-spelar av hyfsad kvalité.
Eller att jag 1980 köpte en SONY Walkman för 1395:- (3583:- idag) för vilket jag kan joddla rund med en fet-Ipod i limegrön metall.
Om 20 år... då jag hackar fram mina blogg-poster kommer jag förmodligen att gräma mig över en Plasma-TV som gått löst på 15 papp och spm jag då kan casha in en vägg med flytande kristaller och uppleva 3D film på.. eller nåt annat VR-fenomen... om jag inte sitter på en strand i Kerala och finner mig själv, stillheten och nuet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine