onsdag, november 15, 2006

Röten...

Var hos min PT igår. På SATS...fint skall det va!

Jag konstaterade att jag på blott tre veckors vegeterande i varmluft lyckats fetma upp mig några skålpund och minskat min muskelmassa. Chin-up maskinen är obeveklig och avslöjande.

PT o jag la upp en plan som skulle gjort Charles-Ingvar grön av avund....

Från nu till vecka 4 - Ät och spring, styrketräna lagom

Vecka 5 - 12: Styrketräna, ät som en höna, skit som en elefant och losa 1/2 kg fett i veckan.

Vecka: 13-19: Spring fort och ät mera... klocka in Gbg-varvet på c:a 1:45

Stabilt!

Skaffa dig en plan -håll dig till den... ett osvikligt recept för att gå hel, ren och stolt genom livet.


"Too much blogging and no exercice makes Nemo bigger..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine