onsdag, juni 07, 2006

Män med bollar..


Henke o jag är inte särskilt lika. Han är dessutom tecknad.

Stolt är jag iaf för min IRAKI (version 6.0) jämfört med den ko-stigsaktiga pubefrans som Henke ståtar med.

Var inne och såg att Bloggfrossemannen poserat i en TV-soffa med Tipsextraglid i kroppshållningen. I svarta brallor o vitt linné har han verkligen fått till en "Indierockkropp med Hultsfredstouch"...och han skall vara i IT-svängen... mjaaa...

Henke med minstångsbredd Foto: Nemo

Nemo med stram Saddamstubb Foto: Nemo

2 kommentarer:

  1. Nu börjar det verkligen likna något. En äkta matta i flera bemärkelser. Jag tror att det var ett klokt vägval att kupera fram den så hårt och direkt. Det är säkert ditt militära förflutna som bidrar till den dikatoriska direktheten. Andra odlare messar ju bort det med soffbilder och annat tjafs.

    SvaraRadera
  2. Prof Coma...lika knivskarp som vanligt... men hörru.. "andra odlare"... och VAR finns du med din stiffa überlepp i det här sammanhanget? Innan du kastar verbal urkmoja mot bloggfrossemannen bör du se över dina trädgårdstomtar och släppa in lekfullheten.

    Annars är jag tacksam för att du återupptar din närvaro i commnetsfältet. Med eller utan ormtunga

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine