måndag, maj 05, 2008

Fyll fem frågor

Jag blev ombedd att fylla i fem saker under nedanstående punkter. I instruktionen ingick att jag inte fick skriva i sådant som alla skulle skriva under på - till exempel “Jag vill inte ha: Sjukdomar”.

Jag är: lugn, introvert, klok, tänkande, reflekterande

Jag är inte: impulsiv, upprörd, nervös, brinnande, dömande

Jag tycker om: kärlek, textmassa, insikter, musik, mjuk hud i solen

Jag tycker inte om: skal, falska människor, dubbelmoral, inskränkthet, kyla

Jag vill ha: lugn och ro, reslust, hälsa , fortsatt nykterhet, mer kyssar

Jag vill inte ha: bråttom, sportintresse, husdjur, måsten, rädsla

Jag har: två döttrar, god fysik, en älskande kvinna, avsmak för döda ting, humor

Jag har inte: bärbar dator, en bil, mingelkompetens, takterass, framtidsplaner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine