torsdag, mars 15, 2007

Sexförbrytare och spindelmän

Det finns ofta nån sorts förknippelse med brott och attribut. Pilotbågarna, de vita bilarna av typ Chrysler Voyager eller Ford Transit (hard stuff), hockeyfrillan o basbollkepan är kända utensilier för sjuka hjärnor.



Nu kommer även "spindelmannalooken"... titta på det här

bild från Aftonbladet

Se därför upp i Skatås bland klubbstugorna och övriga utrymmen där linimentdoften ligger tung. Lock up your daughters!... ne-hej... fördomsfrihet är inget jag odlar när det gäller utseende kopplat till viss verksamhet.

Sexmaniacen på bilden här har klara drag av en korsning mellan en aktiv Solviking och en mobbad kamrer...

Såg iofs att den man som erkänt 9/11 påminde om en yrvaken grävling - men dt är skillnad på terror och våld på småflickor...lika avskyvärt men andra divisioner.
---------------------------------------
Det är hösten 2001 och löven har just börjat falla... så kunde min bok heta. Sigge E skrev nåt liknande..denne bloggkung - som i ett TV-program menade att "Kickis blogg om allt o inget" var det sämsta sättet att få läsare - "Bloggen om mitt förestående självmord" hade mer potential, liksom...mer fokuserad och en tänkt tidslinje.

Anledningen till denna reflektion är att jag märker av min egen yvighet i dena blogg. nemo - då det faller sig... inte så tydligt - nej. Funderar vidare på om jag skall renodla -fokusera, bli mer stram.... knappast. Mannen som gör vad som faller honom in... det känns mera jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine