fredag, december 01, 2006

Julklappstips...

Julen står för dörren... och jag var inne på Bloggfrossemannens sida och tog del av graverande tips.... som t ex en fin toasits i borstat aluminium. Beställ här



Engelsk? lord med hund som ger stånd...

Jag kom oxå vidare till kitchens högborg titta på det här....


Tacky värre....
Alltnog... funderade på et sånt där dasslock i aluminium... med Kim Jong-Il (den Ipodlöse asiatdiktatorn) på
Har btw funnit ut att min blogg saggat ihop och tappat tempo. Det handlar inte om att jag är ofokuserad, men bloggintresset dalar... nyandligheten har kommit tillbaka efter tiden i Thailand och friden råder...
Har tänkt mig nån sorts ny layout o inriktning vid årsskiftet...så skedde ju förra året då 12-stegprogrammet fick sig en kick framåt. Bra för mig då jag fick till mig mycket i programmet som jag behövde reflektera över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine